KUNNIANPALAUTUS KIVIJALALLE,
HATUNNOSTO YHTEISTYÖLLE?

Haasteet – Ratkaisut - Tulevaisuus

Vähittäiskaupan rooli osto- ja palvelukokemuksen synnyttäjänä on kiistaton. Ostopolun kohtaamispisteitä on analysoitu, vahvistettu ja jopa poistettu mahdollisimman inspiroivan asiakaskokemuksen aikaansaamiseksi. Valitettavasti vain pieni osa vähittäiskauppaketjuista on onnistunut toimenpiteissään. Vielä muutama vuosi sitten ketjujen kautta tarjottavien brändien rooli asiakaskohtaamisissa oli lähes olematon. Muunmuassa tämän ”unohduksen” ja linjauksen takia positiivisten tulosten näkyminen on viivästynyt. Asiaan on onneksi tulossa suuria muutoksia.

Nyt jo kuudetta kertaa järjestettävä shopper- ja retail-asiantuntijoiden yhteinen seminaari WHAT´S GOING ON IN RETAIL® herää henkiin marraskuun 22.-23. päivä, uusien teemojen ja elementtien siivittämänä. Tälläkin kertaa puheenvuoroja käyttävät vähittäiskaupan myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset sekä Suomesta että ulkomailta.

Tämän vuoden keskeisiä teemoja ja aihealueita ovat mm. brändien läsnäolo ketjujen myymäläkonsepteissa, maksaminen osana asiakaskokemusta ja kilpailuetua, 3D-tulostuksen konseptointi ja sen kaupallistaminen, category management –yhteistyö kaupan ja tavarantoimittajien välillä, sekä data-analysoinnin murros markkinointijohtajan perspektiivistä.

Mukana viime vuotiseen tapaan suuren suosion saavuttanut vähittäiskaupan asiantuntijoiden retail-paneeli, sekä upeasti uudistettu Taitotalon Bistro -henkinen networking-alue ständeineen.

Täällä kuulet jälleen huippuasiantuntijoiden mukaansatempaavat ja inspiroivat esitykset ja pääset sekä keskustelemaan että verkostoitumaan vähittäiskaupan ammattilaisten kanssa.

Sekä myynnin että markkinoinnin ammattilaiset ovat jälleen paikalla, joten sekin on jo riittävä syy ilmoittautua seminaariin. Taitotalon Kongressikeskuksen loistava ruoka- ja taukotarjoilu saa joka vuosi kiitettävän arvosanan, joten ateriatkaan eivät pääse laskemaan seminaaritunnelmaa.

Seminaarin rakennetta ja hinnoittelua on kehitetty niin, että voit huoletta nauttia esityksistä täydet kaksi päivää tai kuunnella kiinnostavimmat alustukset haluamiltasi päiviltä.

Seminaaripäivät on jaettu niin, että toinen päivistä on laajemmin retail-kenttää käsittelevä ja toinen on pyhitetty lähes puhtaasti päivittäistavaralle. Ilmoittautumaan pääset tämän sivun alaosasta tai HINNAT –valikosta.

Viime vuoden seminaarin tunnelmia pääset seuraamaan tästä.

YHTEISTYÖSSÄ

Tässä seminaarissa pääset haastamaan päivänpolttavia retail-teemoja ja saat vastauksen seuraaviin kysymyksiin: Tässä seminaarissa pääset haastamaan päivänpolttavia retail-teemoja ja saat vastauksen seuraaviin kysymyksiin:
yes I want to enroll. I want to enroll.
Lisäksi haluan verkostoitua vähittäiskaupan ammattilaisten kanssa ja nauttia Taitotalon ylistetyistä lounaista ja väliaikatarjoiluista.

Seminaarin hintaan voin vaikuttaa itse, valitsemalla joko yhden- tai kahden päivän paketin. Mitä nopeammin ilmoittaudun, sitä edullisemmaksi seminaari minulle muodostuu. Seminaaripaketit löydän HINNAT -valikosta.

Hintaan sisältyy seminaariohjelma, networking-alueen palvelut, materiaalit, aamiais-buffet seisovasta pöydästä, kahden ruokalajin lounas pöytiin tarjoiltuna, sekä iltapäiväkahvi-buffet.

Seminaarin hinta laskutetaan ilmoittautumisen yhteydessä ja siihen lisätään alv 24%.

Ilmoittautuminen on sitova.
Lisätiedot ja ryhmäalennustiedustelut:
markku.maenpaa@2ndopinion.fi
050-3100 651

What´s Going On In Retail® on rekisteröity tavaramerkki (PRH rekisterinumero 266948).