Seminaarin laajempi ohjelmakokonaisuus valmistuu elokuussa, jolloin myös päiväkohtaiset esitykset ja kellonajat julkaistaan.

Jani HalmeToinenPHD

Luovuuden ja datan palkittuja liittoja Cannesista ja kotimaasta

Jani käy esityksessään läpi luovan tuloksellisia töitä datan ja luovuuden toisiaan rikastavasta yhdistämisestä meillä ja muualla.

Antti SyväniemiHouston Analytics

Spämmistä palveluksi - tekoäly markkinoinnin ajurina?

  • kuinka analytiikka muuttaa markkinoinnin palveluksi?
  • automatisoitu asiakasdialogi tuottaa tarkkoja tuloksia
  • personoidulla dialogilla moninkertaiset tulokset
  • kuinka kokeilla tulevaisuutta jo tänään?

Kari LuotoPäivittäistavarakauppa ry

Kari edustaa vähittäiskaupan asiantuntijapaneelissa päivittäistavarakaupan alaa ja on valmis keskustelemaan mm. siitä, miten PTY on onnistunut purkamaan päivittäistavarakaupan toimialaan liittyviä kilpailun esteitä.

Johanna VirtanenKokomo Eyewear

3D-tulostuksen konseptointi ja sen kaupallistaminen

Johanna kertoo esityksessään siitä, miten 3D-tulostus muokkaa pikkuhiljaa kuluttajatuotteidenkin toimitusketjun jokaista vaihetta.

Maiju FerneliusPosti

Puheenvuorossaan Maiju tulee käsittelemään mm. seuraavia asioita:

Markku Mäenpää2nd Opinion

What´s Going On In Retail

Haasteet – Ratkaisut –Tulevaisuus

Mihin maailman retail-toimitusjohtajat kertovat fokusoituvansa vuonna 2018?
Category Management vähittäiskaupan konseptikehityksen ajurina

Mika SutinenMusti ja Mirri

Mika edustaa paneelissa yhä kasvavan kategorian retail-ammattilaista ja valottaa mm. lemmikkitalouksien ostoskorin rakennetta, merkitys ja kannattavuutta.