Keskiviikko 22.11.

Markku MäenpääKlo 10.00

Puheenjohtajan terveiset

  • What´s Going On In Retail. Haasteet - ratkaisut - tulevaisuus.
  • Mille osa-alueille maailman retail-toimitusjohtajat fokusoituvat vuonna 2018?

Kari Luoto Mika Sutinen Tomi Järvenpää Klo 10.30

Vähittäiskaupan asiantuntijapaneeli

  • Mitkä ovat keskeisimmät kehityshankkeet?
  • Miten rakennetaan tehokas ja kannattava ketju, mutta samalla henkilöstön rakastama työpaikka?
  • Miten syntyy päivittäistavarainnovaatio ja millä eväillä sitä viedään maailmalle?
  • Mitä kuuluu kaupan ja tavarantoimittajan väliselle yhteistyölle?
  • Ovatko tavarantoimittajien brändit tervetulleita osaksi ketjujen myymäläkonsepteja?

Johanna VirtanenKlo 11.30

3D-tulostuksen konseptointi ja sen kaupallistaminen

  • Miten 3D-tulostus muokkaa pikkuhiljaa kuluttajatuotteidenkin toimitusketjun jokaista vaihetta.
  • Mikä on näkemis-kategorian business-malli lähitulevaisuudessa ja mitkä tekijät sitä ohjaavat?

Antti SyväniemiKlo 13.15

Spämmistä palveluksi - tekoäly markkinoinnin ajurina?

  • Kuinka analytiikka muuttaa markkinoinnin palveluksi?
  • Automatisoitu asiakasdialogi tuottaa tarkkoja tuloksia
  • Personoidulla dialogilla moninkertaiset tulokset
  • Kuinka kokeilla tulevaisuutta jo tänään?

Annukka Pokki Klo 15.15

Trendikatsaus myymälämarkkinointiin Suomessa

  • Mitä mieltä myymälämarkkinoinnin vaikuttajat ovat Suomen myymälämarkkinoinnin tilasta ja trendeistä?
  • Kasvun ajurit tulevaisuudessa
  • Myymälämarkkinoinnin muutosvoimat

Torstai 23.11.

Markku MäenpääKlo 9.00

Category Management 2.0

  • Missä mennään tällä hetkellä?
  • Mikä on tilanne Suomessa?
  • Smart Start ja Catman Akatemia

Jani HalmeKlo 9.45

Luovuuden ja datan palkittuja liittoja Cannesista ja kotimaasta

  • Luovan tuloksellisia töitä datan ja luovuuden toisiaan rikastavasta yhdistämisestä meillä ja muualla.

Sallamaari Muhonen Klo 10.45

Tarjousräiskäleistä tarinallistamiseen

  • Mitä uusia kykyjä sisältömarkkinointi ja sosiaalinen media vaativat retail-ammattilaisilta? 

Kaisa Nick Klo 12.30

Google-haut, vähittäiskaupan trendit ja digistrategia

  • Minkälaisia kaupan alan trendejä Google-haut meille paljastavat.
  • Millä eväillä kannattaa suunnitella digitaalista strategiaa juuri nyt?

Maiju FerneliusKlo 13.15

  • Mitkä mainokset ja mainostajat ovat jääneet kuluttajien mieleen parhaiten?
  • Mitä neurologinen tutkimus kertoo markkinointiviestinnän vaikuttavuudesta?
  • Mistä aiheista ihmiset haluavat vastaanottaa suoramainontaa?
  • Miten kauppias voi maksimoida verkkokauppansa asiakasmäärän?

Anna Hoskonen Tatu Malmström Klo 14.30

Kauppakokemus koukuttaa vasta, kun insight ja konseptointi sulautuvat yhteen tilasuunnittelussa

  • Vuoropuhelu poikkeuksellisen asiakaskokemuksen rakentamisesta kauppaan käytännön esimerkkien kautta

Sami Karhunen Klo 15.30

Monikanavainen maksaminen lähitulevaisuuden myymälöissä

  • Myymälöiden ja virtuaalisen kaupan suhde
  • Monikanavainen osto-, maksu- ja kanta-asiakaskokemus
  • Uudet maksutavat