RETAILIN, SHOPPERIN JA BRÄNDIEN SYMBIOOSI
Nyt jo YHDETTÄTOISTA kertaa järjestettävä shopper- ja retail-asiantuntijoiden yhteinen seminaari WHAT´S GOING ON IN RETAIL® järjestetään 13.-14. maaliskuuta 2024 BIOREX Triplassa.
Vuoden 2024 keskeisiä teemoja ja aihealueita ovat mm. "Markkinointi pelastaa Suomen", verkkokaupan markkinoinnin mittaaminen, smart store -konseptit, AI in retail environment, verkkopalveluiden saavutettavuus, pakkausdesignin merkitys kaupan omien merkkien menestyksen takana, keskustojen elävyysindeksin merkitys liiketoiminnan mittarina, TikTok ja retail, sekä kivijalkamyymälän kulta-aika.
Seminaarin yhteydessä järjestetään ensimmäistä kertaa TOP to TOP CONVERSATIONS -osuus, jossa vähittäiskaupan päättäjät ja tavarantoimittajien kaupallinen johto haastavat toinen toisiaan esitysten ja paneelien innoittamina.
Markku Mäenpää
Director, Marketing & Retail
What´s Going On In Retail -seminaari
Ilmoittautumaan pääset tämän sivun alaosasta tai HINNAT-valikosta.
Vuoden 2019 loppuunvaratun seminaarin tunnelmia pääset seuraamaan tästä.