Datasta tekoihin
- Datamarkkinan kehitys ja haasteet: Datamäärän kasvaessa yrityksissä herää huoli siitä, miten datainvestoinnit saadaan tuottamaan konkreettista arvoa ja miten datan avulla voidaan tehdä parempia liiketoimintapäätöksiä.
- Tiedolla johtamisen kulttuuri: Kilpailuetu syntyy vain, jos organisaatio ja johto sitoutuvat datan hyödyntämiseen selkeillä tavoitteilla ja riittävillä resursseilla. Tiedolla johtaminen vaatii sitoutumista sekä osaamisen ja kyvykkyyksien jatkuvaa kehittämistä.
- Analytiikan tulevaisuus päivittäistavarakaupassa: Datan rikastaminen, tekoälyn hyödyntäminen ja master datan hallinta tarjoavat mahdollisuuksia innovatiiviseen brändien ja kategorioiden johtamiseen. Tämä voi johtaa uudenlaiseen yhteistyöhön kaupan ja teollisuuden välillä sekä kilpailuedun syntymiseen.