KLO 14.30

Minkälainen on sellaisen verkkokaupan asiointikokemus, jossa yhdistyvät saavutettavuus, helppokäyttöisyys, inspiroivuus ja kaupallisuus?

Paneeli.

Miten verkkokauppiaat saadaan motivoitua kehittämään verkkokauppansa joustavammaksi asiakaskokemukseksi?

Briefasimme kolmen ammattikorkeakoulun opiskelijat miettimään ”MINKÄLAINEN ON SELLAISEN VERKKOKAUPAN ASIOINTIKOKEMUS, JOSSA YHDISTYVÄT SAAVUTETTAVUUS, HELPPOKÄYTTÖISYYS, INSPIROIVUUS JA KAUPALLISUUS.”

Mukana Haaga-Helia Suomesta, OTH Amberg-Weiden Saksasta ja Thomas More Belgiasta. Opiskelijoista muodostettiin 13 tiimiä, jotka esittelivät meille näkemyksensä joulukuussa 2024.

Esittelemme parhaat insightit ja keskustelemme aiheen ympärillä.