KLO 15.15

What´s Going On In Retail -seminaarissa julkistetaan vuoden 2024 Retail-Markkinointiteko Suomessa.

Syksyllä 2024 lanseerattu seminaarin oheistapahtuma ottaa rohkeasti paikan suomalaisten retail-markkinoinnin tekijöiden mielissä. Tavoitteena on nostaa retail-markkinoinnin tasoa, puhuttelevuutta, tuloksellisuutta, sekä sisällön ja visuaalisuuden laatua suomalaisessa retail-markkinointikentässä.

Ehdotuksia ruotivat ja näkemyksiään antavat suomalaisen retail-markkinointikentän kokeneet tekijät ja asiantuntijat kaupan, tavarantoimittajien ja suunnittelutoimistojen näkökulmista.

Retail-markkinointiteko on nimenomaan teko, ei siis pelkkää puhetta. Teoilla on aina merkityksensä, mutta myös seurauksensa. Kyseessä voi olla esimerkiksi kampanja, markkinointiviestinnän konsepti, pakkausdesign, retail design -ratkaisu, myymälämateriaalikokonaisuus, myymäläkonsepti tai retail-strateginen viitekehys.

Shortlistaan voi tutustua VUODEN RETAIL-MARKKINOINTITEKO valikon alta.