Missä ja milloin seminaari järjestetään?

Seminaari järjestetään 25.-26. marraskuuta 2020, Kauppakeskus REDIssä, elokuvateatteri CINAMONin saleissa.

Miten seminaaripaikalle pääsee?

Rediin pääsee Metrolla (Kalasatama), bussilla, raitiovaunulla ja autolla.


https://www.redi.fi/saapumisohje/

Mikä on seminaarin osallistujaprofiili?

Yhdeksän vuoden aikana osallistujia on ollut mm. kaupan ketjuista ja keskusliikkeistä (päivittäis- ja erikoistavara), tavarantoimittajien ja bränditalojen myynnistä ja markkinoinnista, tutkimusyrityksistä, painotaloista, analytiikkayrityksistä, oppilaitoksista, lakitoimistoista, mainos- ja mediatoimistoista, sekä digitaalisten toimijoiden puolelta.

Kuinka paljon seminaarissa on osallistujia?

Seminaari on kuuluisa rennosta mutta asiantuntevasta tunnelmastaan. Siitä syystä osallistujamäärä on rajoitettu noin kahteensataan henkilöön. Koska seminaari myytiin viime vuonna loppuun, olemme lisänneet tälle vuodelle kapasiteettia hieman. Tänä vuonna seminaariin otetaan 220 henkilöä kummallekin päivälle.

Onko seminaariin turvallista osallistua?

Huomioimme seminaarin suunnittelussa tarkasti turvallisuusnäkökulmat ennen ja jälkeen seminaarin sekä seminaarin aikana ja noudatamme mahdollisia viranomaisten ohjeita seminaarin ajankohtana. Perusasioiden lisäksi kiinnitämme huomiota viestinnän läpinäkyvyyteen ja huolelliseen ennakkovarautumiseen.

Mitä vähittäiskaupan teemoja seminaarissa käsitellään?

Tämän vuoden keskeisiä teemoja ja aihealueita ovat mm. lanseeraukset läpi koko kaupan arvoketjun, ruoan verkkokaupan kasvu ja onnistumisen mittaaminen, asiakaspalvelun merkitys ja kriittiset kohtaamispisteet, sekä kauppakeskusten murros, hallinta ja johtaminen. Lisäksi seminaarissa keskustellaan johdonmukaisesti ja ajatuksella rakennetun viestinnän merkityksestä vähittäiskauppaympäristössä, sekä kuullaan esityksiä kaupan näkymistä koronakriisin jälkeen.

Voinko valita vapaasti esityksiä eri päiviltä?

Kyllä. Voit esimerkiksi osallistua ensimmäisenä päivänä vaikkapa kolmelle luennolle ja olla mukana toisena päivänä koko päivän.

Voinko osallistua seminaarin sisällön suunnitteluun kumppanin ominaisuudessa?

Kyllä. Lisätietoja tästä asiasta löydät kohdasta: KUMPPANIKSI

Jaetaanko seminaariesitysten materiaalit osallistujille?

Seminaarin jälkeen osallistujille lähetetään linkki, josta esitykset voi ladata.

Tarjotaanko seminaarissa ruokaa ja virvokkeita?

Tarjotaan. Seminaarilipun hintaan sisältyy kumpanakin päivänä aamupala, lounas ja iltapäiväkahvi. Lisäksi seminaarin kumppanit tarjoavat virvokkeita pitkin seminaaria. Erikoisruokavaliotoiveet huomioidaan ilmoitusten perusteella.

Onko seminaaripaikalla WLAN-verkko ja työskentelytila mahdollista omaa työskentelyä varten?

On.

Jos en pääsekään osallistumaan, voinko siirtää lippuni jollekin toiselle henkilölle?

Kyllä. Ilmoitus siitä sähköpostilla osoitteeseen markku@qna.fi

Onko mahdollista saada ryhmäalennusta, jos ostan useampia lippuja?

On. Lisätietoa ryhmäalennuksista löydät HINNAT-valikosta.

Miksi seminaarilippujen hinnat nousevat, mitä lähemmäs seminaarin ajankohtaa tullaan?

Seminaarin suunnittelukonsepti ja -rakenne mahdollistavat edullisten lippujen tarjoamisen jopa puolta vuotta ennen seminaarin ajankohtaa. Hinnoittelumalli on kaikille tuttu esimerkiksi lentoyhtiö- ja hotellimaailmasta. Mitä aiemmin lipun ostat, sen edullisemmin sen saat. Tänä vuonna otimme käyttöön kahden päivän CRAZY DAYS -liput, joita on 25 kpl:een rajoitettu erä (€ 299 + alv). Hintaero marraskuussa ostettavaan kahden päivän lippuun on € 496 + alv.

Onko opiskelijoille tarjolla erikoishintaisia lippuja?

Kyllä. Lisätietoja HINNAT-valikosta.

Jos ostan kahden päivän lipun, voimmeko jakaa sen kollegan kanssa niin, että itse osallistun ensimmäiseen päivään ja kollega toiseen tai päinvastoin?

Voitte.

Onko seminaariin ilmoittautuneiden yhteystietoja mahdollista saada etukäteen?

Ei valitettavasti. Noudatamme EU:n henkilötietojen käsittelyä sääntelevää lakia, jota alettiin soveltaa kaikissa EU-maissa keväällä 2018.