Jyrki on Crowstin Co-Founder ja omaa vahvan, 25 vuoden kansainvälisen kokemuksen liiketoiminnan kehittämisestä kuluttajaymmärryksen avulla.
Crowstin digitaalinen palvelualusta on suunniteltu tuottamaan suoraa kuluttajatietoa yritysten markkinoinnin ja myynnin tueksi, tarpeen mukaan myös määritellyistä paikoista kuten ostoskeskuksista, kaupoista tai muista myyntipisteistä.
Crowstin vastaajapohja Suomessa kattaa 46 000 rekisteröitynyttä vastaajaa jotka vastaavat erilaisiin tutkimuksiin, kyselyihin ja testeihin. Palvelu mahdollistaa myös paikkasidonnaiset Shopper-tutkimukset, joissa aidot kuluttajat vastaavat vaikkapa kaupoista tai muista myyntipisteistä, arvioiden kokemusta ja ostamisen triggereitä paikan päällä.
Palveluun sisäänrakennettu GPS-, lokaatio-, sekä -mobiiliteknologiat mahdollistavat ketterän datan tuottamisen niin laadullisissa kuin kvantitatiivisissakin projekteissa.
”Tiedon tulee olla relevanttia, tulla merkityksellisiltä kohderyhmiltä, ja mahdollistaa nopea toiminta.”