a Merkantics seminar

Petteri Järvinen

Petteri Järvinen

PJOY

Suvituuli Tuukkanen

Suvituuli Tuukkanen

Verkkokauppa.com

Eka Ruola

Eka Ruola

Nitro Group

Veijo Heinonen

Veijo Heinonen

Suur-Seudun Osuuskauppa

Mari Hantula

Mari Hantula

Kauppakeskus Mylly

Tiina Karppinen

Tiina Karppinen

Happy Out Media

Petri Toivonen

Petri Toivonen

Kauppahalli24

Suvi Valkama

Suvi Valkama

Telia

Ari-Pekka Saarela

Ari-Pekka Saarela

Q-Factory

Roope Ropponen

Roope Ropponen

PUNAMUSTA MEDIA

Kari Luoto

Kari Luoto

PTY

Ilmoittaudu tästä

RETAILIN, SHOPPERIN JA BRÄNDIEN SYMBIOOSI

Nyt jo YHDETTÄTOISTA kertaa järjestettävä shopper- ja retail-asiantuntijoiden yhteinen seminaari WHAT´S GOING ON IN RETAIL® järjestetään 13.-14. maaliskuuta 2024 BIOREX Triplassa.

Vuoden 2024 keskeisiä teemoja ja aihealueita ovat mm. "Markkinointi pelastaa Suomen", verkkokaupan markkinoinnin mittaaminen, smart store -konseptit, AI in retail environment, verkkopalveluiden saavutettavuus, pakkausdesignin merkitys kaupan omien merkkien menestyksen takana, keskustojen elävyysindeksin merkitys liiketoiminnan mittarina, TikTok ja retail, sekä kivijalkamyymälän kulta-aika.

Seminaarin yhteydessä järjestetään ensimmäistä kertaa TOP to TOP CONVERSATIONS -osuus, jossa vähittäiskaupan päättäjät ja tavarantoimittajien kaupallinen johto haastavat toinen toisiaan esitysten ja paneelien innoittamina.

Markku Mäenpää
Director, Marketing & Retail
What´s Going On In Retail -seminaari

Ilmoittautumaan pääset tämän sivun alaosasta tai HINNAT-valikosta.

Vuoden 2019 loppuunvaratun seminaarin tunnelmia pääset seuraamaan tästä.

Pääyhteistyökumppanit

Asiantuntijakumppanit

Tässä seminaarissa pääset haastamaan päivänpolttavia vähittäiskaupan teemoja ja saat vastauksen muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

  • Kuinka markkinointi voi pelastaa Suomen?

  • Miksi ulkomainonta toimii ja mikä on tälle kentälle ilmestynyt uusi MOOH -media?

  • Mikä on Estradi.com?

  • Minkälainen on Smart Store -konseptien tulevaisuus?

  • Miten brändimme voi hyödyntää tekoälyä vähittäiskauppaympäristössä?

  • Milloin verkkopalveluiden esteettömyysdirektiivi astuu voimaan ja mitä se käytännössä tarkoittaa?

  • Miksi juuri nyt on kivijalkamyymälöiden kulta-aika?

  • Pakkausdesignin merkitys kaupan omien merkkien menestyksen takana?

  • Kuinka TikTok voi nousta vähittäiskaupan tai brändin päämediaksi?

  • Mitkä asiat ovat relevantteja verkkokaupan markkinoinnin mittaamisessa?

  • Mitä tarkoitetaan kaupunkien ja kaupallisten keskittymien elävyysindeksillä ja miten siitä syntyvää dataa voi hyödyntää liiketoiminnan ohjauksessa?

KYLLÄ, Haluan luopua sivustakatsojan roolista ja saattaa vähittäiskauppaosaamiseni ajan tasalle vuoden tärkeimmässä kaupan alan seminaarissa.

Seminaarin hintaan voin vaikuttaa itse, valitsemalla joko yhden- tai kahden päivän paketin. Mitä nopeammin ilmoittaudun, sitä edullisemmaksi seminaari minulle muodostuu. Seminaaripaketit löydän HINNAT-valikosta.

Hintaan sisältyy seminaariohjelma, networking-alueen palvelut, esitysmateriaalit, aamupala, seminaarilounas, sekä iltapäiväkahvi.

Seminaarin hinta laskutetaan ilmoittautumisen yhteydessä ja siihen lisätään alv 24%.

What´s Going On In Retail® on rekisteröity tavaramerkki (PRH rekisterinumero 266948).
Merkantics Oy
Kalasataman Trooli
Työpajankatu 9 D
00580 Helsinki\

Tietosuojaseloste
Tietosuojaseloste

Ilmoittaudu tästä