Empatia360™ uusi menetelmä, joka yhdistää empatian, asiakasymmärryksen ja saavutettavuuden näkökulmat. Menetelmä auttaa kaupan alan toimijoita tunnistamaan ja ymmärtämään asiakkaiden erilaisia rajoitteita ja haastavia tilanteita – ja kehittämään palveluita, jotka ovat aidosti saavutettavia ja inhimillisiä.
Monipuolisia näkökulmia huomioimalla empatia ohjaa luomaan ratkaisuja, jotka eivät ole vain toimivia, vaan myös miellyttäviä ja intuitiivisia kaikille.
Niina tuo esitykseen vahvan näkökulman siitä, miten empatia voi toimia työkaluna kaupan alan palveluiden kehittämisessä ja miten se voi vaikuttaa positiivisesti sekä asiakkaisiin että työntekijöihin.
Timo tuo esitykseen näkökulman siitä, miten saavutettavuus voi aidosti parantaa asiakaskokemusta – ei vain erityisryhmille, vaan kaikille asiakkaille.









