Roope Ropponen

Todella harvinaisen polvivamman päätettyä kumparelasku-uran, Ropponen keitettiin kovaksiurheilu- ja tapahtumamarkkinoinnissa 90–luvun lopulta alkaen.

Lähemmäksi oikeita töitä ja retail-maailmaa Roope päätyi jo 2001, eikä mikään ei ole ollut sen jälkeen entisellään. Yrityskaupat, toimialat, sekä toimenkuvat ovat välillä vieneet Ropposta useissa eri markkinoinnin ja myynnin johtorooleissa kauas päivittäistavarakaupan arjesta.

Paluu piireihin tapahtui neljän setämiehen perustaessa Coloron 2019. Rakkaudesta maailman värjäämiseen he loivat graafiselle alalle uuden paljolti kaupan myynnin edistämiseen keskittyvän yrityksen.

Tänään Coloro on Punamusta Coloro ja Roopesta on tullut Rebl Group Oyj:n yhden kärkihankkeen, Retail median kehitysjohtaja. Ropponen yhdistelee konsernin todella laajaa osaamista ja tarjontaa ohittamattoman kaupan median toimijoiden iloksi ilman vanhentuneiden käytäntöjen kahleita.