Syksyllä 2024 lanseerattu seminaarin oheistapahtuma ottaa rohkeasti paikan suomalaisten retail-markkinoinnin -tekijöiden mielissä. Tavoitteena on nostaa retail-markkinoinnin tasoa, puhuttelevuutta, tuloksellisuutta, sekä sisällön ja visuaalisuuden laatua suomalaisessa retail-markkinointikentässä.

Ehdotuksia ruotivat ja näkemyksiään antavat suomalaisen retail-markkinointikentän kokeneet tekijät ja asiantuntijat kaupan, tavarantoimittajan ja suunnittelutoimiston näkökulmasta.

Retail-markkinointiteko on nimenomaan teko, ei siis pelkkää puhetta. Teoilla on aina merkityksensä, mutta myös seurauksensa.

Ehdotuksia vuoden 2025 retail-markkinointiteoksi voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen markku@qna.fi

Raadissa mukana:

V-P Ääri (Tokmanni)

Tony Friis (Normal)

Marco Mäkinen (TBWA)

Markku Mäenpää (Merkantics)