Syksyllä 2024 lanseerattu seminaarin oheistapahtuma ottaa rohkeasti paikan suomalaisten retail-markkinoinnin -tekijöiden mielissä. Tavoitteena on nostaa retail-markkinoinnin tasoa, puhuttelevuutta, tuloksellisuutta, sekä sisällön ja visuaalisuuden laatua suomalaisessa retail-markkinointikentässä.
Ehdotuksia ruotivat ja näkemyksiään antavat suomalaisen retail-markkinointikentän kokeneet tekijät ja asiantuntijat kaupan, tavarantoimittajan ja suunnittelutoimiston näkökulmasta.
Retail-markkinointiteko on nimenomaan teko, ei siis pelkkää puhetta. Teoilla on aina merkityksensä, mutta myös seurauksensa.
Ehdotuksia vuoden 2025 retail-markkinointiteoksi voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen markku@qna.fi
Raadissa mukana:
V-P Ääri (Tokmanni)
Tony Friis (Normal)
Marco Mäkinen (TBWA)
Markku Mäenpää (Merkantics)










