A MERKANTICS SEMINAR

Mari Kiviniemi

Mari Kiviniemi

Kaupan Liitto

Petteri Parta

Petteri Parta

RED BULL FINLAND

Eka Ruola

Eka Ruola

Nitro Group

Arhi Kivilahti

Arhi Kivilahti

Ada Insights

Arto Sivonen

Arto Sivonen

Måndag

Anu Muurinen

Anu Muurinen

Accenture

Juhana Rintala

Juhana Rintala

Ruokaboksi

Annika Lundström

Annika Lundström

Wolt Market

Tapio Levä

Tapio Levä

Telia

Päivi Saarinen

Päivi Saarinen

Briiffi & Ground Communications

Petri Toivonen

Petri Toivonen

Kauppahalli24

Ilmoittaudu tästä

Turvallisuus ja Q&A

TURVALLISUUSASIAT

Huomioimme seminaarin suunnittelussa tarkasti turvallisuusnäkökulmat ennen ja jälkeen seminaarin, sekä seminaarin aikana ja noudatamme mahdollisia viranomaisten ohjeita seminaarin ajankohtana. Perusasioiden lisäksi kiinnitämme huomiota viestinnän läpinäkyvyyteen ja huolelliseen ennakkovarautumiseen.

KUINKA PALJON SEMINAARISSA ON OSALLISTUJIA?

Seminaariin on aikaisempina vuosina osallistunut noin 150 henkilöä.

MISSÄ JA MILLOIN SEMINAARI JÄRJESTETÄÄN?

Seminaari järjestetään 23.-24. maaliskuuta 2022, MALL OF TRIPLAssa, elokuvateatteri BIOREXin saleissa.

MITEN SEMINAARIPAIKALLE PÄÄSEE?

Triplaan pääsee kävellen, lähijunalla, bussilla, raitiovaunulla ja autolla. https://malloftripla.fi/saapuminen

MIKÄ ON SEMINAARIN OSALLISTUJAPROFIILI?

Yhdeksän vuoden aikana osallistujia on ollut mm. kaupan ketjuista ja keskusliikkeistä (päivittäis- ja erikoistavara), tavarantoimittajien ja bränditalojen myynnistä ja markkinoinnista, tutkimusyrityksistä, painotaloista, analytiikkayrityksistä, oppilaitoksista, lakitoimistoista, mainos- ja mediatoimistoista, sekä digitaalisten toimijoiden puolelta.

MITÄ VÄHITTÄISKAUPAN TEEMOJA SEMINAARISSA KÄSITELLÄÄN?

Tämän vuoden keskeisiä teemoja ja aihealueita ovat mm. lanseeraukset läpi koko kaupan arvoketjun, ruoan verkkokaupan kasvu ja onnistumisen mittaaminen, asiakaspalvelun merkitys ja kriittiset kohtaamispisteet, sekä kauppakeskusten murros, hallinta ja johtaminen.

VOINKO VALITA VAPAASTI ESITYKSIÄ ERI PÄIVILTÄ?

Kyllä. Voit esimerkiksi osallistua ensimmäisenä päivänä vaikkapa kolmelle luennolle ja olla mukana toisena päivänä koko päivän.

VOINKO OSALLISTUA SEMINAARIN SISÄLLÖN SUUNNITTELUUN KUMPPANIN OMINAISUUDESSA?

Kyllä. Lisätietoja tästä asiasta löydät kohdasta: KUMPPANIKSI

JAETAANKO SEMINAARIESITYSTEN MATERIAALIT OSALLISTUJILLE?

Seminaarin jälkeen osallistujille lähetetään linkki, josta esitykset voi ladata.

TARJOTAANKO SEMINAARISSA RUOKAA JA VIRVOKKEITA?

Tarjotaan. Seminaarilipun hintaan sisältyy kumpanakin päivänä aamupala, lounas ja iltapäiväkahvi. Lisäksi seminaarin kumppanit tarjoavat virvokkeita pitkin seminaaria. Erikoisruokavaliotoiveet huomioidaan ilmoitusten perusteella.

ONKO SEMINAARIPAIKALLA WLAN-VERKKO JA TYÖSKENTELYTILA MAHDOLLISTA OMAA TYÖSKENTELYÄ VARTEN?

On.

JOS EN PÄÄSEKÄÄN OSALLISTUMAAN, VOINKO SIIRTÄÄ LIPPUNI JOLLEKIN TOISELLE HENKILÖLLE?

Kyllä. Ilmoitus siitä sähköpostilla osoitteeseen markku@qna.fi

ONKO MAHDOLLISTA SAADA RYHMÄALENNUSTA, JOS OSTAN USEAMPIA LIPPUJA?

On. Lisätietoa ryhmäalennuksista löydät HINNAT-valikosta.

ONKO OPISKELIJOILLE TARJOLLA ERIKOISHINTAISIA LIPPUJA?

Kyllä. Lisätietoja HINNAT-valikosta.

JOS OSTAN KAHDEN PÄIVÄN LIPUN, VOIMMEKO JAKAA SEN KOLLEGAN KANSSA NIIN, ETTÄ ITSE OSALLISTUN ENSIMMÄISEEN PÄIVÄÄN JA KOLLEGA TOISEEN TAI PÄINVASTOIN?

Voitte.

ONKO SEMINAARIIN ILMOITTAUTUNEIDEN YHTEYSTIETOJA MAHDOLLISTA SAADA ETUKÄTEEN?

Ei valitettavasti. Noudatamme EU:n henkilötietojen käsittelyä sääntelevää lakia, jota alettiin soveltaa kaikissa EU-maissa keväällä 2018.

What´s Going On In Retail® on rekisteröity tavaramerkki (PRH rekisterinumero 266948).
Merkantics Oy
Kalasataman Trooli
Työpajankatu 9 D
00580 Helsinki\

Tietosuojaseloste
Tietosuojaseloste

Ilmoittaudu tästä