a Merkantics seminar

Petteri Järvinen

Petteri Järvinen

PJOY

Suvituuli Tuukkanen

Suvituuli Tuukkanen

Verkkokauppa.com

Eka Ruola

Eka Ruola

Nitro Group

Virve Arvola

Virve Arvola

Skissi

Veijo Heinonen

Veijo Heinonen

Suur-Seudun Osuuskauppa

Mari Hantula

Mari Hantula

Kauppakeskus Mylly

Tiina Karppinen

Tiina Karppinen

Happy Out Media

Petri Toivonen

Petri Toivonen

Kauppahalli24

Suvi Valkama

Suvi Valkama

Telia

Ari-Pekka Saarela

Ari-Pekka Saarela

Q-Factory

Roope Ropponen

Roope Ropponen

PUNAMUSTA MEDIA

Ilmoittaudu tästä

50 LISÄPAIKKAA VIELÄ MYYNNISSÄ. MYÖS TOP TO TOP CONVERSATIONS -LIPPUJA EDELLEEN SAATAVILLA.

Q&A

MITEN LIPUT TOIMITETAAN MINULLE?

Varsinaisia lippuja ei toimiteta. Kerro nimesi vastaanottotiskillä, niin annamme sinulle nimilapun, joka toimii lippuna seminaaripäivien ajan.

KUINKA PALJON SEMINAARISSA ON OSALLISTUJIA?

Seminaariin on aikaisempina vuosina osallistunut noin 150 henkilöä.

MISSÄ JA MILLOIN SEMINAARI JÄRJESTETÄÄN?

Seminaari järjestetään 13.-14. maaliskuuta 2024 elokuvateatteri BIOREXin saleissa, Mall of Triplassa.

https://malloftripla.fi/saapuminen-ja-pysakointi/

MITEN SEMINAARIPAIKALLE PÄÄSEE?

Ks. edellinen.

MIKÄ ON SEMINAARIN OSALLISTUJAPROFIILI?

Kymmenen vuoden aikana osallistujia on ollut mm. kaupan ketjuista ja keskusliikkeistä (päivittäis- ja erikoistavara), tavarantoimittajien ja bränditalojen myynnistä ja markkinoinnista, tutkimusyrityksistä, painotaloista, analytiikkayrityksistä, oppilaitoksista, lakitoimistoista, mainos- ja mediatoimistoista, sekä digitaalisten toimijoiden puolelta.

MITÄ VÄHITTÄISKAUPAN TEEMOJA SEMINAARISSA KÄSITELLÄÄN?

Vuoden 2024 teemoina mm. verkkokaupan markkinoinnin mittaaminen, smart store -konseptit, AI in retail environment, verkkopalveluiden saavutettavuus, pakkausdesignin merkitys kaupan omien merkkien menestyksen takana, sekä keskustojen elävyysindeksin merkitys liiketoiminnan ohjaamisessa.

Seminaarin yhteydessä järjestetään ensimmäistä kertaa TOP to TOP CONVERSATIONS -osuus, jossa vähittäiskaupan päättäjät ja tavarantoimittajien kaupallinen johto haastavat toinen toisiaan esitysten ja paneelien innoittamina.

VOINKO VALITA VAPAASTI ESITYKSIÄ ERI PÄIVILTÄ?

Kyllä. Voit esimerkiksi osallistua ensimmäisenä päivänä vaikkapa kolmelle luennolle ja olla mukana toisena päivänä koko päivän.

VOINKO OSALLISTUA SEMINAARIN SISÄLLÖN SUUNNITTELUUN KUMPPANIN OMINAISUUDESSA?

Kyllä. Lisätietoja tästä asiasta löydät kohdasta: KUMPPANIKSI

JAETAANKO SEMINAARIESITYSTEN MATERIAALIT OSALLISTUJILLE?

Seminaarin jälkeen osallistujille lähetetään linkki, josta esitykset voi ladata.

TARJOTAANKO SEMINAARISSA RUOKAA JA VIRVOKKEITA?

Tarjotaan. Seminaarilipun hintaan sisältyy kumpanakin päivänä aamupala, lounas ja iltapäiväkahvi. Erikoisruokavaliotoiveet huomioidaan ilmoitusten perusteella.

JOS EN PÄÄSEKÄÄN OSALLISTUMAAN, VOINKO SIIRTÄÄ LIPPUNI JOLLEKIN TOISELLE HENKILÖLLE?

Kyllä. Ilmoitus siitä sähköpostilla osoitteeseen markku@qna.fi

ONKO MAHDOLLISTA SAADA RYHMÄALENNUSTA, JOS OSTAN USEAMPIA LIPPUJA?

On. Lisätietoa ryhmäalennuksista löydät HINNAT-valikosta.

ONKO OPISKELIJOILLE TARJOLLA ERIKOISHINTAISIA LIPPUJA?

Kyllä. Lisätietoja HINNAT-valikosta.

JOS OSTAN KAHDEN PÄIVÄN LIPUN, VOIMMEKO JAKAA SEN KOLLEGAN KANSSA NIIN, ETTÄ ITSE OSALLISTUN ENSIMMÄISEEN PÄIVÄÄN JA KOLLEGA TOISEEN TAI PÄINVASTOIN?

Voitte.

ONKO SEMINAARIIN ILMOITTAUTUNEIDEN YHTEYSTIETOJA MAHDOLLISTA SAADA ETUKÄTEEN?

Ei valitettavasti. Noudatamme EU:n henkilötietojen käsittelyä sääntelevää lakia, jota alettiin soveltaa kaikissa EU-maissa keväällä 2018.

What´s Going On In Retail® on rekisteröity tavaramerkki (PRH rekisterinumero 266948).
Merkantics Oy
Kalasataman Trooli
Työpajankatu 9 D
00580 Helsinki\

Tietosuojaseloste
Tietosuojaseloste

Ilmoittaudu tästä