Esiintyjinä ja asiantuntijoina mm.

Jani Halme

Jani Halme

ToinenPHD

Antti Oksa

Antti Oksa

S-ryhmä

Reetta Rajala

Reetta Rajala

55 RISE & SHINE

Annika Sandell

Annika Sandell

Kesko

Juuso Kalliala

Juuso Kalliala

S-RYHMÄ

Katja Laaksonen

Katja Laaksonen

Commercial Leadership

Mari Hantula

Mari Hantula

Kauppakeskus Mylly

Jussi Mäntynen

Jussi Mäntynen

Analyysiverstas

Timo Övermark

Timo Övermark

Q-Factory

Dan Shaw

Dan Shaw

ZetaDisplay Group

Ari Hokkanen

Ari Hokkanen

Suomalainen Kirjakauppa

Ilmoittaudu tästä

Erikoishintaiset Early Bird -liput myynnissä 31.12.2024 saakka.

Q&A

MITEN LIPUT TOIMITETAAN MINULLE?

Varsinaisia lippuja ei toimiteta. Kerro nimesi vastaanottotiskillä, niin annamme sinulle nimilapun, joka toimii lippuna seminaaripäivien ajan.

KUINKA PALJON SEMINAARISSA ON OSALLISTUJIA?

Seminaariin on aikaisempina vuosina osallistunut noin 150 henkilöä.

MISSÄ JA MILLOIN SEMINAARI JÄRJESTETÄÄN?

Seminaari järjestetään 19.-20. maaliskuuta 2025. Paikka vahvistuu myöhemmin.

MITEN SEMINAARIPAIKALLE PÄÄSEE?

Ks. edellinen.

MIKÄ ON SEMINAARIN OSALLISTUJAPROFIILI?

11 vuoden aikana osallistujia on ollut mm. kaupan ketjuista ja keskusliikkeistä (päivittäis- ja erikoistavara), tavarantoimittajien ja bränditalojen myynnistä ja markkinoinnista, tutkimusyrityksistä, painotaloista, analytiikkayrityksistä, oppilaitoksista, lakitoimistoista, mainos- ja mediatoimistoista, sekä digitaalisten toimijoiden puolelta.

MITÄ VÄHITTÄISKAUPAN TEEMOJA SEMINAARISSA KÄSITELLÄÄN?

Vuoden 2025 keskeisiä teemoja ja aihealueita ovat mm. tiedolla johtamisen kulttuuri, verkkokaupan kaupallinen saavutettavuus ja vastuullisuus, Retail Media, Z-sukupolven ostokäyttäytyminen, 55+ -ikäisten synnyttämä kilpailuetu vähittäiskauppaympäristössä ja elämyksellinen myymälä.

Uutena elementtinä mukaan tulee VUODEN 2024 RETAIL-MARKKINOINTITEKO, joka julkistetaan seminaarissa.

VOINKO VALITA VAPAASTI ESITYKSIÄ ERI PÄIVILTÄ?

Kyllä. Voit esimerkiksi osallistua ensimmäisenä päivänä vaikkapa kolmelle luennolle ja olla mukana toisena päivänä koko päivän.

VOINKO OSALLISTUA SEMINAARIN SISÄLLÖN SUUNNITTELUUN KUMPPANIN OMINAISUUDESSA?

Kyllä. Lisätietoja tästä asiasta löydät kohdasta: KUMPPANIKSI

JAETAANKO SEMINAARIESITYSTEN MATERIAALIT OSALLISTUJILLE?

Seminaarin jälkeen osallistujille lähetetään linkki, josta esitykset voi ladata.

TARJOTAANKO SEMINAARISSA RUOKAA JA VIRVOKKEITA?

Tarjotaan. Seminaarilipun hintaan sisältyy kumpanakin päivänä aamupala, lounas ja iltapäiväkahvi. Erikoisruokavaliotoiveet huomioidaan ilmoitusten perusteella.

JOS EN PÄÄSEKÄÄN OSALLISTUMAAN, VOINKO SIIRTÄÄ LIPPUNI JOLLEKIN TOISELLE HENKILÖLLE?

Kyllä. Ilmoitus siitä sähköpostilla osoitteeseen markku@qna.fi

ONKO MAHDOLLISTA SAADA RYHMÄALENNUSTA, JOS OSTAN USEAMPIA LIPPUJA?

On. Lisätietoa ryhmäalennuksista löydät HINNAT-valikosta.

ONKO OPISKELIJOILLE TARJOLLA ERIKOISHINTAISIA LIPPUJA?

Kyllä. Lisätietoja HINNAT-valikosta.

JOS OSTAN KAHDEN PÄIVÄN LIPUN, VOIMMEKO JAKAA SEN KOLLEGAN KANSSA NIIN, ETTÄ ITSE OSALLISTUN ENSIMMÄISEEN PÄIVÄÄN JA KOLLEGA TOISEEN TAI PÄINVASTOIN?

Voitte. Poikkeuksena Early Bird -hintaiset liput, jotka tulee käyttää henkilökohtaisesti.

ONKO SEMINAARIIN ILMOITTAUTUNEIDEN YHTEYSTIETOJA MAHDOLLISTA SAADA ETUKÄTEEN?

Ei valitettavasti. Noudatamme EU:n henkilötietojen käsittelyä sääntelevää lakia, jota alettiin soveltaa kaikissa EU-maissa keväällä 2018.

What´s Going On In Retail® on rekisteröity tavaramerkki (PRH rekisterinumero 266948).
Merkantics Oy
Kalasataman Trooli
Työpajankatu 9 D
00580 Helsinki\

Tietosuojaseloste
Tietosuojaseloste

Ilmoittaudu tästä