Lisää puhujakiinnityksiä tulossa syyskuun aikana.

Kati Kivimäki Mall of Tripla

Kati Kivimäki on lokakuussa 2019 avautuvan Mall of Triplan toimitusjohtaja ja kauppakeskusjohtaja. Hän on kokenut kauppakeskusammattilainen, joka rakastaa markkinointia, brändejä, vähittäiskauppaa ja muotia.Kati on toiminut Kauppakeskus Myllyn toimitusjohtajana, muotiketju Seppälän markkinointi- ja verkkokauppajohtajana sekä mm. DNA:lla vastaten markkinoinnista ja brändikehityksestä.

Mia Ropponen Kesko

Mielenkiintoinen matka nykyisiin tehtäviin. Mialla on erittäin laaja-alainen kokemus markkinointiviestinnän kentästä. Tapahtumamarkkinointi, kansainvälisen lääketalon brändit, sekä Metsä Tissuen brändien johtaminen olivat loistava väylä Keskon brändijohtajan tehtäviin.

Jyrki Sukula

Keittiömestari ja ruokatehtailija, joka on viimeisen 15 vuoden aikana luonut ja kaupallistanut ruokabrändejä kuten VIA, Naapurin Maalaiskana, JYMY -luomujäätelö ja Saimaan Tuore.

Michael Dahl Index House

Michael on strategian ja markkinoinnin konsultti joka on ryhtynyt strategisen tiedon, analyysien ja markkinadatan toimittajaksi, tieto- ja analyysikonseptien kehittäjäksi ja on Index House’in perustaja. Michaelilla on monivuotinen Nordic-tason FMCG-kokemus sekä liikestrategiasta, markkina-analyyseista että brändi- ja tuotesalkkujen kehittämisestä.

Michael is a business driven “insighter”, strategy and marketing consultant – and the founder of Index House – a creator of a range of customized index concepts providing business managers with strategic future indicators and sharper insights. He is based in Stockholm, and has extensive Scandinavian FMCG experience from business strategy, analyses, concept development and portfolio development. Michael is strongly driven by “connecting the dots” and visualizing insights.

Tea Latvala Teatiamo

Tea Latvala on Teatimo Industries Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja. Tea on koulutukseltaan AMK Muotoilija ja Taiteen Maisteri.

Teatimo syntyi intohimosta murtaa seksuaalisuuteen liittyviä rajoja ja samalla suunnitella jotain ajatonta ja kaunista.

Markku Mäenpää What´s Going On In Retail®

Markun elämäntehtäväksi on kahdeksassa vuodessa muodostunut seminaarin kokonaisuuden suunnittelu ja tuotanto. Pitkä kokemus vähittäiskaupasta, ketjunohjauksesta ja brändin rakentamisesta näkyy sekä seminaarin teemoissa että puheenvuorojen sisällöissä. Seminaarin puheenjohtajan roolissa hän varmistaa vuorovaikutteisen ja hedelmällisen keskustelun puhujien ja yleisön välillä, sopivasti provosoivaan sävyyn.

Ida Ojanen Siteimprove

Ida on digimarkkinoinnin ammattilainen. Ihmisläheisinä henkilönä hän osaa astua erilaisten asiakkaiden asemaan ja miettiä, mitä he arvostavat digitaalisessa asiakaskokemuksessa. Hän ajattelee asioita laaja-alaisesti.

Siteimprove valvoo automaattisesti verkkopalvelun laatua ja tehokkuutta. Siteimproven pilvipohjaisia Digital Presence Optimization (DPO) ohjelmia käyttää yli 7000 organisaatiota ympäri maailmaa.

Ari-Pekka Saarela Annanpura

A-P Saarela on toiminut yli 30 vuotta digitaalisen liiketoiminnan, brändi-identiteetin ja markkinoinnin kehittämisen parissa.

Annanpura on Näkövammaisten liiton omistama asiantuntijayritys, joka auttaa tuottamaan sähköisiä kauppa- ja asiointipalveluja, jotka palvelevat kaikkia käyttäjiä.

Arttu Salovaara BOND

Arttu on Helsingissä, Dubaissa, Lontoossa ja Tallinnassa toimivan brändejä ja asiakaskokemuksia kehittävän suunnittelutoimisto BOND:in perustaja ja toimitusjohtaja. Artulla on 25 vuoden kokemus muotoilusta ja brändäyksestä eri toimialoilta – kaupasta ja kuluttajatuotteista, kulttuuriin, koulutukseen ja teknologiaan. Työssään Arttu yhdistää brändäystä, muotoilua, tilasuunnittelua ja teknologiaa tavoitteena luoda yksinkertaisia mutta yllättäviä asiakaskokemuksia.

Arttu is founder and CEO of BOND – a brand and experience design studio with offices in Helsinki, Dubai, London and Tallinn. With 25 years experience in design and branding he has worked across wide range of industries – from retail and hospitality to culture, education and technology. In his work Arttu fuses branding, spatial design and technology to create simple yet unexpected experiences.

Balázs Horváth Ultinous

Balázs Horváth is the Commercial Director of Ultinous Plc. Balázs designs AI-powered video analytics solutions to large multinationals, government or local government entities in Scandinavia and throughout Europe, and also shapes implementation of roll-outs including infrastructural and regulatory challenges. Previously, he served as Business Development Director of a PE-backed ICT company and earlier he worked in the Telecom and Technology Practice of Boston Consulting Group, a global strategy consulting firm.

Jussi Mäntynen Analyysiverstas

Jussi Mäntysellä on monipuolinen kokemus myynnistä, markkinoinnista ja asiakkuuksien johtamisesta päivittäistavarakaupassa.

Työssään Jussi auttaa asiakkaitaan hyödyntämään tietoa asiakkuuksien johtamisessa ja oman liiketoiminnan kehittämisessä helppokäyttöisten työkalujen avulla eri käyttäjien tarpeet huomioiden.

Antti Viertola Analyysiverstas

Antilla on vahva kokemus eri asiantuntijatehtävistä kaupan ja teollisuuden puolelta. Antin erityisosaamista on tuoteryhmäjohtaminen ja asiakasmarkkinointi sekä ymmärrys siitä, miten tiedon paremmalla hyödyntämisellä voidaan ymmärtää, ennakoida ja muuttaa ostokäyttäytymistä.

Analyysiverstas syntyi aikanaan Antin omasta käyttäjäkokemuksesta ja oivalluksesta, että data on oivaltamisesta varten ja analytiikasta saatavat hyödyt on tuotava koko organisaation käyttöön.

Mika Kukkurainen Nordic FoodTech VC

Mikan kehitysmyönteinen ajattelu brändien ja konseptien kehitystyössä perustuu vuosien kokemukseen brändeistä eri näkökulmista, sekä vahvaan näkemykseen kuluttajakokemuksen tärkeydestä

Severi Saraste Compensate

Ennen liittymistään Compensaten tiimiin joulukuussa 2019, Severi toimi viisi vuotta liikkeenjohdon konsulttina Magenta Advisorylla ja BearingPointilla digitaalisen liiketoiminnan kehittämishankkeissa. Erityisesti projektikokemusta on uuden liiketoiminnan kehittämisestä ja digitaalisen strategian formuloinnista mm. pankki-, teleoperaattori-, ja teknologiasektorilla. Severi vastaa Compensaten yrityskumppanuuksista

Kukka-Maria Kiuru Luova suunnittelija

Kukka-Maria Kiuru on luova suunnittelija ja taiteilija, joka tutkii ja käyttää luovaa leikkiä oleellisena osana työtään. Kukan tausta on markkinointiviestinnässä ja hän järjestää myös luovan leikin työpajoja työyhteisöille ja tapahtumiin, mm. Candy Play Workshop. Leikki lisää luovuutta ja synnyttää iloa. Leikki on liekki!

Ilona Oksanen WERK Retail

Erikoisliikenainen ja Retail-konsultti Ilona Oksanen rohkaisee kaupan alaa kohti uusia aikoja! Vahvalla kansainvälisen muotikaupan ja erikoisliike -kentän taustalla varustettuna Oksasen perustama ja luotsaama WERK Retail Oy tarjoaa uutta draivia ja työkaluja omnichannel-kaupan strategiaan, retail-konseptien kehitykseen sekä visuaalisen markkinoinnin tuloksellisuuteen.

Tiia Palvimo Telia

Tiia Palvimo on paikkatietoalan rautainen ammattilainen, jonka intohimona on liiketoiminnan kehittäminen spatiaalista analytiikkaa hyödyntäen. Monipuolinen kokemus kaupan alasta, teknologiasta ja paikkatietoanalytiikasta mahdollistavat kiinnostavan tavan tarkastella liiketoiminnan kehittämistä sekä strategisella että operatiivisella tasolla.

Lisää puhujakiinnityksiä tulossa syyskuun aikana.